mimalenas

Nostalgi, funderingar och längtan....

Är det min tur nu, kanske?

Kategori: Allmänt

 
Undrar om jag skall börja tro på tomten också?
 
Det känns som om det omöjliga och mest otroliga och oväntade har hänt. 

Att jag efter så många år har träffat någon som verkar ha samma känslor för mig som jag för honom. 
Det är väl för bra för att vara sant, får förmodligen dementera allt jag skriver nu inom en kort framtid.
 
Men å andra sidan, just nu känns det bra. Väldigt bra, förälskad skulle jag vilja säga. Det verkar vara ömsesidigt, men säg den man man kan lita och/ eller förstå sig på..
Man får väl se tiden ann, en dag i taget. Leva i nuet och njuta varenda stund man är tillsammans.
 
Det blir ju aldrig bra om man skall gå och oroa sig hela tiden och måla " fan på väggen". Tänker njuta fullt ut nu och gå framåt. Att så många andra har sårat och gjort mig illa behöver ju inte betyda att alla män har samma intention. 

Det finns aldrig några garantier för någonting här i livet och allra minst för kärleken kanske. Så det är bäst att ta tillvara på den när den för en gångs skull dyker upp. Sen är det bara att hoppas att den stannar kvar, lääänge....
Kommentera inlägget här: