mimalenas

Nostalgi, funderingar och längtan....

Nästa profilbild?

Kategori: Allmänt




Så här skall min nåsta profilbild på en dejtingsajt se ut...........

Jag är så trött på alla karlar på dessa sajter som lägger ut kort på sig själva, tagna för minst 5-8 år sedan...

Tror dom inte att dom har förändrats ett dugg!!!???

Nu för tiden vet jag ju att det är så, att korten dom lägger ut inte stämmer överens med verkligheten, men varför gör dom på detta vis??

Förr eller senare kommer ju sanningen fram i alla fall. Och det är väl bättre förr... Ni kanske tycker att man inte skall gå på utseéndet, men herregud vad skall man då gå på ..... Det måste ju finnas en attraktion mellan parterna och ett i mina ögon tilltalande yttre. Och nu är det ju sån tur här i världen, att vi attraheras av olika utseénden och personligheter, kort sagt det finns nog en för oss alla. 

Så nu tänker jag inte dejta någon som inte har visat ett aktuellt foto först.....

Jag är ju ärlig och gör det...ingen vill köpa grisen i säcken.. 
Kommentera inlägget här: