mimalenas

Nostalgi, funderingar och längtan....

En glad tjej !

Kategori: Allmänt




Kom på en sak...när man läste mitt inlägg igår, så skulle man ju kunna tro att jag är typ djupt deprimerad !
Men det måste jag dementera å det bestämdaste....

Jag är väl som folk i allmänhet (och hur kul lät det ?! ) Jag menar ibland är man upp ibland ner. Ok jag har väl varit lite nere ett tag, men det får vara slut med det nu ! För i grund o botten är jag en väldigt glad och positiv tjej !

Allra gladast är jag nog i glada vänners sällskap och tillsammans med mina barn.

Det är ju ändå underbart att få leva, lyssna på koltrastens sång långt in på kvällen, sitta på verandan och lyssna på porlet från dammen, känna doften av trädgårdens alla blommor, vilka jag lägger mycket tid och kärlek på..

Ja,det finns så mycket att glädjas åt att det även finns tid till vemod... För i slutändan är det ändå glädjen som överlever längst...

Mitt motto är ändå att  "man lever bara en gång "...så ta till vara på livet, det går inte i repris ! 

Så länge man inte gör någon illa, så tycker jag man skall, göra vad man vill, när man vill, hur man vill och med vem man vill......

Slutar detta inlägg med ett stort leénde : )
Kommentera inlägget här: