mimalenas

Nostalgi, funderingar och längtan....

Helgen

Kategori: Allmänt




Konstiga djur det finns i vår natur, och då har jag inte inberäknat det mänskliga släktet...


Helgen har varit bra, underbart väder och trevligt sällskap.

Började fredagskvällen med besök av en gullig hygienist kompis , vi skulle "jobba" lite över en flaska vin... Det blev typ bara det sistnämnda... Men kul hade vi ! Och det är väl det som räknas !

Lördagen blev en lång lång promenad med en annan nära vän på härliga Djurgården.  Vi förirrade oss bort i skogen där ett tag... trodde inte man kunde gå vilse på Djurgården men det var nära att vi gjorde det... Så är det när vi lantisar kommer in till den stora staden : ) ....

Och idag blev det fika med ytterliggare en nära vän. Men innan dess hade jag skördat mina vindruvor, dom var riktigt goda , små o söta. 7 kg blev det och eftersom jag inte vet vad jag skall göra med dom så blev det frysen så länge.

Inte har jag saknat att gå ut heller, känner mig ganska nöjd med livet just nu och det där med karlar o.s.v får ligga på lut så länge... Känns inte så aktuellt just nu , men det kan ju ändra sig snabbt : ) ..

Imorgon är jag ledig ,skönt.
Kommentera inlägget här: