mimalenas

Nostalgi, funderingar och längtan....

Känslo torka

Kategori: Allmänt

 
Jag börjar faktiskt tro att jag aldrig mer kan bli kär.
Det känns som om jag aldrig mer kommer att få den där pirrande härliga känslan igen.
 
Känner mig ganska trött, ledsen och besviken på män i allmänhet vissa i synnerhet ..
 
Det hänger väl ihop med alla besvikelser man gått igenom de senaste tio åren kanske, eller så är det bara det att män inte känns så intressanta längre.
 
Har börjat satsa lite på huset istället. Ny soffa införskaffad och soffbord på G.
När andan faller på har jag tänkt måla om Fabians gamla rum, risken att han flyttar hem igen är ju minimal 😆. Vad jag skall ha hans gamla rum till är dock osäkert . Snacka om I-landsproblem när man har rum över som man inte vet vad man skall ha till.
 
Nu ser jag i alla fall fram emot att åka ner till Gotland nästa helg. Det skall som vanligt bli så skönt och naturligtvis kul att träffa Gertrud. Att det sen sammanfaller med ölfestival i Visby gör ju inget 😆.
 
 

KOMMENTARER:

  • Lollo säger:
    2019-10-26 | 15:00:24

    Känner igen tankegången, känns ledsamt.. Hur ska man våga lita på någon igen, att den är den som den utger sig att vara. Man får försöka ta hand om sig själv.
    Kollektiv är nog bra eller något annat nätverk.
    Hälsa Gotland
    Kramar 💕

Kommentera inlägget här: